חוזרים לעוספיא, והפעם: חגיגות ה-40 של מכבי עוספיא

רקע

יום שישי בערב, ואנחנו בדרך מתל אביב לעוספיא, לאירוע שאני לא מבין למה אנחנו נוסעים אליו. את גד שום דבר לא מעניין: הוא משכנע אותי, די בקלות יש לומר. לוקחים את הרכב והנה, אנחנו בדרך לעוספיא אחרי שהביקור הקודם שלנו בכפר נחל אכזבה: המשחק פוצץ, הגרמנים שהגיעו איתנו לטיול כדורגל שפל ואנחנו נותרנו עם חסך של כדורגל שֵפֶל.

עברו מספר ימים, וקיבלנו הזמנה להגיע לחגיגות 40 השנה של מכבי עוספיא.

אז בואו נתחיל בסקירה הקצרצרה של אירועי יום שישי!

issfya

כבר היינו בלט מעט אירועים וחגיגות של קבוצות (נוג'ידת, מג'דל כרום, בני איצ'לאל), אבל הפעם ההזמנה הזו היתה שונה. בנוג'ידאת הכרנו את השחקנים, במג'ד אל כרום את ההנהלה (ומוטי כל טוב!), ואת בני יצ'לאל פגשנו במשחק החוץ שלהם בדימונה ובהרצאה משותפת שהיתה לנו בהמשך. כשהגענו לעוספיא לראשונה, לא הספקנו להכיר את האנשים ולא ראינו את המשחק (המשחק, כאמור, בוטל). אמנם קיבלנו הרבה חיוכים, אבל כשמגיעים לאירוע צריכים להכיר את חתני השמחה, לא? אז לא, והחלטנו לזרום. למה לא בעצם? זאת הגרסה החולנית שלנו ל'לדפוק חתונה'

הדרך

הנסיעה קצרה יחסית למה שהורגלנו (שעה), וכוללת שלל נושאי שיחה: החל מחיקויים של ישראלים בתאילנד, שילוב בדיחות תכנות כחלק ממשחק מנג'ר (Marketing 15 ליועץ שיווק) ועד ליכולות הנגיה של נשים (הבימאית שלנו מהרכב לפנינו).

תוך כדי הנסיעה גיליתי שהאירוע מתקיים באולם הספורט של בית הספר היסודי ע"ש פארוק שכידם. הא, וזה ששכחתי תיק שמכיל.. דברי ערך במקום המפגש הראשוני שלנו עם צוות הצילום, בתחנת הדלק גלילות. לתיק שלום, אספנו בחזור.

IMG_8333 (Large)

ההגעה

הגענו באיחור של כ-40 דקות, והאירוע כבר היה בעיצומו. כמו שגד הזהיר אותי, מסתבר שאירועים במגזר מקפידים מאד על דיוק, בניגוד לכל שאר המדינה. הסדרנים בכניסה עושים את מלאכתם נאמנה, ובקצה הרחוב הצר שמוביל לאולם, הם מובילים אותנו 'להמשיך ישר' ל..המשך הרחוב הצר. כבר משם שמענו את המוזיקה הרועשת מתוך בית הספר.

IMG_8346 (Large)

האוכל (חלק ראשון)

איחרנו, מה שאומר שפסנסנו את הכיבוד. שאלנו את האנשים בפינת העישון אודות הכיבוד שהיה אך אף אחד לא הסכים לתת פרטים. מה שנשאר בשבילנו היה קפה, אשכוליות, ובקבוקי מים, כשצריך לנחש מה מהם אשכוליות, ומה מהם קפה. בהצלחה.

IMG_8342 (Large)

המוזיקה

חנ'א חרמ'אן נתן בראש (כולל הזמנה להתארח אצלו בבית בסוף ההופעה), זמר בדואי שזיהינו מהאירוע בנוג'ידאת, כשעל האירוע מנצח מנחה פיצוחים בערבית בדימוס, שם-כלשהו.

פרטי אספנות

כל המשתתפים באירוע קיבלו פרטי אספנות נדירים.

פלטה מקרמיקה, עליה קיבלנו הרצאה באורך מלא:

PicMonkey Collage

מגנטים:

IMG_8412 (Large)

אוכל (חלק שני)

עצרנו במאפיה וקונדיטוריה (ומכולת, ובית קפה, ופיצריה) "אלחלאל" בהמלצת עלאא, מנהל ומאמן הקבוצה

PicMonkey Collage1

בבית

גד הוסיף את המזכרות לאוסף, בין תעודה ממוזיאון ארץ ישראל, מגן הוקרה ל'ואדים וגד שפל' ומגזין יווני שאנחנו מככבים בו על השער