הפועל קטמון נגד הפועל ראשון לציון

26.8.2016

רקע: העונה כבר התחילה ואנחנו בלי לראות אף משחק בשטח כבר די הרבה זמן. היינו במשחקים, אבל התעסקנו לרוב בצילומי המגזין. זה באמת כיף ומגניב, אבל לא רגוע. התגעגענו לשישי רגוע עם משחק בצהריים ומכיוון שהליגות הנמוכות מתחילות רק בעוד כחודש, החלטנו להגיע לירושלים ולצפות במשחקה של הפועל קטמון נגד אהובת ליבו של גד – הפועל ראשון.

כדורגל שפל

אבל לפני כן….

מסיבת פתיחת העונה של בית״ר נורדיה: אז כן, באותו היום בצהריים התקיימה גם מסיבת פתיחת עונה של בית״ר נורדיה ירושלים. אנחנו כמובן לא נפספס שום הזמדנות להשתחל לאירוע שכזה, ולכן הגענו אליו באיחור אופנתי ובתזמון מושלם – השחקנים כבר הוצגו ועזבו, ביחד עם רוב המשתתפים. מי שנשאר זה רק החבר׳ה שבאו להינות עד הסוף ולדפוק את הראש -אלית מזאה, דוד עמנואל אוזן, אביב שפרשטיין, מוטי מנדלוביץ׳, אורי לביא ועוד. הערק והבירות זרמו בלי תחתית, חפלה עם זמר וקלידן, ריקודים ומשחקי הקפצות כדור במצב שכרות בינוני.

כדורגל שפל - רוקדים בחפלה
חפלה בנורדיה. צילום: הדר אלפסי Hadar Alfasi

 

משתכרים עם אורי לביא הגבר
משתכרים עם אורי לביא הגבר

 

המשך:  אחרי שתדלקנו במסיבה, המשכנו לטדי.

מתמקמים ביציע
מתמקמים ביציע

תעלומת המשחק: בהצגת השחקנים, הילדים של ראשון לא עלו למגרש עקב סיבה לא ידועה:

כדורגל שפל

 

מהיציע: מעבר להתרגשות לפני משחקה של ראשון (גד כאמור אולטרא קיצוני), קלטנו את בעל הבית של הפועל ראשון אייל ברקוביץ יושב ביציע ביחד עם כל המשפחה. התיישבנו מאחוריו והצטיידנו בגרעינים וקולה.

ישבנו מאחורי אייל ברקוביץ
ישבנו מאחורי אייל ברקוביץ

 

כהוכחה לכך שישבנו מאחורי אייל ברקוביץ, יש גם תמונה קבוצתית שבה אנחנו צופים במשחק ביחד:

צופים ביחד עם אייל במשחק
צופים ביחד עם אייל במשחק

 

אוהדים: האוהדים של קטמון נתנו את ההצגה הרגילה שלהם. אצל ראשון הכל גם כרגיל. איש הדגלים של הקבוצה הגיע בדקה העשירית של המשחק ופרס את השלטים ואת הדגלים במהירות רבה. לדברי אייל ברקוביץ, ״רק בראשון הדגלן מגיע באיחור למשחק״. לפי דיווחים שהתקבלו בהמשך, הסתבר שהדגלן הגיע שעות לפני תחילת המשחק אך קפץ לשוק מחנה יהודה ונתקע שם. פוגשים את טל נ. (נפתלי!) דורון הגדול, ש׳משדר׳ בוואטסאפ את המשחק לקבוצת ׳שירים ושערים׳ של קטמון.

הדגל הגיע
בסוף הדגל הגיע

 

תואר 'בוא-נשים-אני-ואתה-כסף-ונקנה-את-כרטיס-השחקן-שלו': מספר 77 של ראשון. תומס האסלר (Thomas Häßler) הישראלי.

אכזבת המשחק: בתחילת המשחק קלטנו את מיכאל זנדברג בסגל של ראשון וזה היה מן הסתם מאד מרגש. חיכינו לראות אותו משחק במה שיכול להיות המשחק האחרון שבו נראה אותו משחק במשחק רשמי אך לצערנו זה לא קרה והוא נשאר על הספסל. כנראה שהמשחק האחרון שראינו את זנדברג משחק היה אי שם ב-2008.

סיכום: נגמר 2-2, אחלה גולים של ראשון. ראינו את זנדברג שוטף ידיים וגם הצטלמנו פרונטלית עם אייל ברקוביץ

לפחות ראינו את זנברג שותה
לפחות ראינו את זנברג שוטף ידיים

 

כדורגל שפל

כתיבת תגובה